Crystal Bad AB söker en självgående Servicetekniker för pooler och spabad!

Vi på Crystal Bad AB, Sveriges äldsta leverantör av spabad, söker en seriös och självgående servicetekniker för att stärka vårt team i Jörlanda. Har du erfarenhet av service och underhåll av pooler och spabad, eller vill du utvecklas i en spännande bransch? Då är detta jobb för dig!

Om tjänsten:
Som servicetekniker hos oss kommer du att:
• Utföra service och reparationer på spabad, hot tubs och pooler.
• Felsöka och åtgärda tekniska problem.
• Rådgöra med kunder och ge professionell service på plats.
• Arbeta både självständigt och i samarbete med vårt team.

Vi söker dig som:
• Har tekniskt intresse och/eller erfarenhet av arbete med pooler, spabad eller liknande produkter som rostfria bad och pooler som är en stor dela av försäljningen
• Är lösningsorienterad och noggrann i ditt arbete.
• Har B-körkort och möjlighet att resa till kunder vid behov.
• Är serviceinriktad och har en positiv attityd.

Meriterande:
· Erfarenhet av el- eller VVS-arbete är meriterande men inget krav.

Vi erbjuder:
• Ett omväxlande arbete med frihet under ansvar.
• En trygg anställning i ett väletablerat företag med lång historia.
• Möjligheten att arbeta med högkvalitativa produkter och nöjda kunder.
• Introduktion och fortlöpande utbildning för att säkerställa din framgång i rollen.

Dina arbetsuppgifter:
Den första tiden kommer du att få handledning och introduktion av vår erfarna servicetekniker Erik och av VD Mikael Gillenäng. När du kommit i gång och lärt dig arbetsuppgifterna kommer du att du efter hand tar eget ansvar för dina uppgifter och din planering.

Några exempel på uppgifter som förekommer:
· Felsökning och reparation av spabad och pooler.
· Renovering och uppgradering av befintliga spabad och pooler.
· Tillverkning och montering av nya rostfria bad och pooler.


Om tjänsten:
Start: Efter överenskommelse.

Omfattning: Heltid

Placering: Gilltorp, Jörlanda. Arbetet kan ev. efter överenskommelse komma att utgå från din bostad.

Lön: Fast lön efter överenskommelse

För mer information om företaget och om oss, läs mer på https://www.crystalbad.se/

Ansökan:
Vi behandlar ansökningar löpande.

Frågor om tjänsten besvaras av Mikael Gillenäng på: 070-722 72 32. Erik Gillenäng 070-722 79 22

Frågor som har att göra med ansökningsförfarandet besvaras av Rekryteringskonsult Roger Gustafsson på 0707-14 70 09.

Ansökan tas endast emot genom denna ansökningssida.

Crystal Bad AB – Med passion för spabad och pooler sedan starten.

TAIGA SÖKER PROJEKTLEDARE TILL SÄLJSUPPORT

Denna tjänst är tillsatt och rekryteringen är avslutad.

TAIGA SÖKER EN PROJEKTLEDARE TILL TEAM SÄLJSUPPORT
När Taiga grundades 1982 var det med målsättningen att skapa marknadens bästa arbetskläder för de som arbetar utomhus oavsett väder, miljö eller andra riskfaktorer som t.ex. ambulans, polis och militär. Sedan dess har vi varit föregångare inom utveckling av funktionella klädsystem för arbete i krävande miljöer. Företaget är familjeägt och har sitt säte i Varberg med 33 anställda och omsätter 170 MSEK.

ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att ha en viktig roll i teamet ”Säljsupport” som idag består av fyra personer. Säljsupport ansvarar för arbetet med upphandlingar och kundspecifika förfrågningar, avtalsimplementering, uppföljning, kvalitetsarbete, order, hemsida/portaler etc. Du kommer att driva olika projekt inom dessa områden och ansvara för att processen tas hela vägen från start till mål. Du kommer att arbeta tätt ihop med ditt eget team, men också med övriga team i organisationen, för att säkerställa att resultatet blir det bästa för kunden.
Jobbet kommer bland annat innebära att driva processen runt kundprojekt, upphandlingar, anbudsskrivning, onboarding vid avtalsstart, avtalsvård och kvalitetsarbete. Du kommer mestadels att jobba projektbaserat men rutinuppgifter inom teamet ingår också i tjänsten. Tjänsten innebär även kontakt med kund.

• Projektleda, driva på och delta i arbetet med upphandlingar/kundprojekt och säkerställa att information verkställs i organisationen.
• Ansvara för dokumentation och implementering av upphandlingar/kundprojekt.
• Ta fram underlag för proaktiv försäljning mot offentlig sektor.
• Arbeta med avtalsimplementering och uppföljning hos kund.
• Säljsupport
• Arbeta med kvalitetssystem och internrevision enligt ISO 9001 och ISO 14001.

LÄMPLIG BAKGRUND
• Vana att arbeta mot offentlig sektor och med upphandling.
• Utbildad inom offentlig upphandling.
• Utbildad projektledare/vana att driva projekt.
• Goda kunskaper i svenska och engelska språket i tal och skrift.
• Erfarenhet/intresse för textilproduktion är meriterande.
• Erfarenhet av arbete med kvalitetssystem är meriterande.

DU SOM PERSON
För att trivas i rollen behöver du gilla och respektera människor, arbeta bra i team och själv bidra med positiv energi. Du är drivande, lösningsorienterad, noggrann, engagerad, stresstålig, prestigelös och en god kommunikatör. Då Taiga är ett dynamiskt företag, där mycket händer hela tiden, har du en flexibel inställning till dina arbetsuppgifter. Ett stort plus är att du gillar att arbeta mot offentlig sektor och att ha kul på jobbet.

ANSTÄLLNINGSFORM
Tillsvidareanställning, heltid.

PLACERINGSORT
Taigas huvudkontor i Varberg

Titta gärna på Taigas presentationsfilm:

ANSÖKAN
Vi samarbetar med rekryteringsföretaget Ultimat rekrytering. Vid frågor om tjänsten, kontakta Roger Gustafsson på mobil: 0707–147009 eller e-post: kontakt@ultimatrekrytering.se
Sista ansökningsdag: 2025-01-08. Vänta dock inte med att skicka in ansökan, vi hanterar dem i den takt de kommer in.

Mitronic IT Services AB

Vi söker IT-tekniker till våra kunder i STO-området

Mitronic är ett ägarlett familjeföretag som funnits sedan 1990. Vi finns i dag på två orter, Stenungsund och Kungälv. Vi tillhandahåller utveckling, drift och support av våra kunders IT-system. Våra beslutsvägar är korta och företagskulturen är präglad av gott kamratskap genom en trevlig och välkomnande arbetsmiljö. Idag ar vi totalt 5 anställda och genom efterfrågan från nya och gamla kunder kommer vi att behöva bli fler.

Vi söker dig som vill hjälpa oss med utveckling, drift och support av våra kunders IT-system med start så snart som möjligt. Du kommer jobba med alla våra kunder och på plats främst med kunder i Stenungsund och Kungälv.

Arbetsuppgifter:
– Installationer av servrar, datorer, skrivare och tillbehör.
– Problemlösning ute hos kund eller på distans.
– Konfiguration av molntjänster (Microsoft 365 och Azure).

Våra kunder är företag som vill utveckla sin verksamhet genom ett kostnadseffektivt IT-stöd och de system vi arbetar med är många gånger kritiska för verksamheten.

Dina kvalifikationer:
* Relevant utbildning inom IT på gymnasienivå.
* Mycket goda generella IT-kunskaper.
* Några års arbetslivserfarenhet.
* Goda kunskaper inom Microsoft Windows Server, Microsoft 365 och gärna Azure.

Som person är du:
– Kreativ, initiativrik och kan arbeta både självständigt och i team.
– Serviceinriktad och gillar att hjälpa andra.
– Noggrann med detaljer.

Vi erbjuder:
* Flexibilitet och frihet under ansvar.
* Arbete i en intressant bransch som genomgår stora förändringar.
* Tillsvidareanställning heltid efter 6 månaders provanställning.

När du börjar hos oss:
Under din introduktion till oss och arbetet med våra kunder och deras system kommer du främst jobba tillsammans med våra erfarna IT tekniker i Stenungsund men också lära känna övrig personal och deras uppgifter. Du kommer att gå relevanta kurser främst inom Microsofts tjänster och certifiera dig inom de områden du kommer jobba.

Arbetsuppgifterna är mycket varierande och inledningsvis kommer du arbeta med klientrelaterade uppgifter på vårt kontor eller ute hos kund för att lära känna våra kunder och våra rutiner. Du kommer sedan även jobba med kundernas backendlösningar som servrar, nätverk, MS 365 och Azuretjänster.

Övrigt:
Körkort och tillgång till bil är nödvändigt.

Kontakta Christer på 0738-156188 om du har frågor om tjänsten.

Läs mer om oss på www.mitronic.se

Vi gör löpande urval och kommer att anställa så fort rätt person hittats

Ledarskapsprogram, enkät Ultimatrekrytering

Ledarskapsprogram – enkätfrågor om dina styrkor, svagheter/utvecklingsbehov, möjligheter och hot

Denna enkät har att göra med frågor om dig i rollen som ledare och ditt eventuella personliga utvecklings- och träningsbehov. Att svara på enkäten är utan kostnad och görs helt förbehållslöst.

Självklart behandlar vi dina svar konfidentiellt.

OBS!

  1. När du kommer till första fönstret där du skriver in dina kontaktuppgifter finns det en fråga om; ”Hur fick du reda på att detta jobb kunde sökas”. I denna ruta kan du t ex skriva vem du talat med och fått erbjudandet att besvara enkäten osv.
  2. Alla texter eller instruktioner som nämner något om ”rekrytering” kan bortses ifrån då dessa inte är relevanta för ledarskapsutvecklingsenkäten.
  3. Om du vill kan du ladda upp ett CV eller annan fil, men detta är frivilligt och kan hoppas över. Likaså att lägga in din LinkedIn-profil är frivilligt.

När du besvarat samtliga frågor i enkäten kommer du att få ett mail med inloggningsuppgifter för att göra en personprofil-analys. Detta sista steg är helt frivilligt och du kan göras vid ett senare tillfälle om du hellre vill det. Du kan alltså besvara enkätfrågorna utan att  besvara personprofil-frågorna, som i så fall tar ca 30 minuter att göra.

OK, då är du välkommen att starta enkäten som är på 45 frågor och tar för de flesta ca 10-15 minuter.

Klicka på knappen nedan (Sök tjänsten) för att starta enkäten.

Använd lösenord: UltimatLedarenkät